IT-outsourcing

Fleksibel IT-service til virksomheder. Ekstern IT-chef eller support.

Hvordan kan vi hjælpe dig: icon-mailmail icon-phone43 43 29 29

IT-service 24/7

IT-service skal leveres 365 dage om året. Vi leverer alle typer af service og supportydelser. Herunder afhjælpning af software- og hardwarefejl på servere, PC’er og printerudstyr.

Vi har fleksible løsninger, der spænder fra en fuld outsourcing, hvor du får en ekstern IT-chef, der tager fuldt ansvar for jeres IT, til en fleksibel løsning baseret på jeres behov for support.

Du kan få IT-service 24 timer i døgnet. Ofte løser vi problemet direkte fra kontoret, ved hjælp af remote access. Alternativt kan vi være hos dig inden for 2 timer.

Ring og få råd og vejledning. Vi hjælper dig med køb af hardware og softwarelicenser. Du kan også høre om vores attraktive hostingløsninger.

Få rådgivning

Lasse Lindholm er klar til at hjælpe dig.

icon-mail88 33 57 21

Fast mand, fast dag, fast pris

Kunderne kan lide faste priser. Med vores populære koncept; ”Fast mand, fast dag, fast pris” ved kunderne, hvornår IT-konsulenten kommer. IT-opgaverne bliver samlet og løst samme dag. Vi hjælper med hardware- og softwareproblemer og hjælper medarbejderne videre.

Det er det forebyggende arbejde, der holder IT-omkostningerne nede, og den faste pris er nem at budgettere med.

Kontakt IT-service og hør, om “Fast mand, fast dag, fast pris” passer til din virksomhed. Vi taler om, hvor tit vi skal komme på besøg, hvilke opgaver vi skal løse, og hvilken type konsulent du har bruge for. Vi leverer gerne et uforpligtende tilbud. Ring på 4343 2929 eller send en mail til lasse.lindholm@tecsys.com

Ved et servicebesøg vedligeholdes:

  • Backup
  • Diskplads
  • Systemlog
  • Sikkerhed
  • Dokumentation
  • Servere og klienter
  • Softwareopdateringer

Serviceaftalen kan også bruges til andre ad hoc IT-opgaver.

IT-Service lige nu?

Har du brug for hjælp med det samme, gør vi det bedste for at hjælpe dig. Uanset om du har hardware-, softwareproblemer eller har behov for brugersupport. Vi har åben i tidsrummet 8-16, og tilbyder følgende IT-supportformer:

On site: Du får besøg af en IT konsulent
Fjernsupport: Via online adgang løses problemet med det samme
Telefonsupport: Vores helpdesk sidder klar til at løse dine udfordringer

Ring på telefon 4343 2929.

IT vagten leverer support 24/7

Hardware- og softwareindkøb

Få råd og vejledning om Microsoft- og HP-produkter. Vores certificerede konsulenter sørger for salg og efterfølgende service af serverløsninger, klientløsninger og licenshåndtering.

Tecsys IT-service er specialister i HP hardware. Derfor leverer vi de rette produkter med den rette specifikation. Vi kender de nyeste produktvarianter og seneste opdateringer. Vi har dyb erfaring med vedligehold og konfiguration af nye produkter.

Formålet er, at du får de bedste løsninger, når det gælder teknik og økonomi.

  • Microsoft Hyper-V Server
  • Microsoft Windows Server
  • Microsoft Exchange Server
  • Microsoft SQL Server
  • Microsoft SharePoint Server
  • Remote Desktop Server
  • Microsoft Office-pakken
  • Office Professional Plus
  • Microsoft licensaftaler
  • Microsoft OVS (leje)
  • Microsoft MOL (køb)
  • Microsoft Office 365
  • Bærbare pc’er
  • Arbejdsstationer
  • Switche og trådløs lan
  • Bladesystem server
  • Rack & Tower servere
  • Storageløsninger

IT-sikkerhed og handlingsplan

Naturligvis skal man sikre virksomheden bedst muligt mod et angreb, men der findes ikke en 100 % sikker metode. Derfor er det vigtigt at have en handlingsplan, der træder i kraft i det øjeblik en enkelt PC er inficeret. Lynhurtigt kan en virus sprede sig fra computer til netværksdrev, server samt storage og tit uden at virksomheden kan se det.

I Tecsys har vi mange års erfaring med at håndtere sikkerhed og er en af få danske virksomheder, der er guldcertificeret af Watchguard.

Få en IT-vurdering

Gratis og uforpligtende: Vi kommer ud til jer og kortlægger virksomhedens nuværende sikkerhedsniveau og identificerer sikkerhedshuller.

Kundereferencer

Biofarma

IT-service aftale med fast mand, fast dag samt fire timers tilkald.

“Vi er glade for at få besøg af Michael en fast dag i ugen. Det er effektivt arbejde, og han kender vores systemer. ”

Søren Vang
Biofarma

Nemco

IT-service aftale med fast mand, fast dag samt fire timers tilkald.

“IT-supporten bliver klaret en fast dag om ugen, og med 24/7 support kan vi altid få fat på Tecsys, hvis der opstår et problem.”

Marianne Duchwaider
Nemco

KP Logistik

IT-service aftale med fast mand, fast dag samt fire timers tilkald.

“Tecsys yder en høj kundeservice og vi er meget tilfredse med vores ordning.”

Leif Løvgren
KP Logistik

Nyheder