Hvorfor vælge os?
Naturligvis kunne vi her fortælle om den fantastiske driftsstabile og kompetente løsning vi tilbyder. Men det kan du også få andre steder.
Der hvor vi adskiller os, er i servicen
Tecsys har 40 medarbejdere, men du får tæt kontakt til din personlige IT-konsulent, som er din faste kontaktperson. Han tager ansvar for din løsning, og arbejder dedikeret for at din virksomheds IT kører optimalt.
Vores IT-konsulenter har forskellige fokusområder, og alle vil kende din løsning, så du vil også opleve at få hjælp fra andre end din sædvanlige IT-konsulent.
Priser
Det skal kunne betale sig at outsource virksomhedens IT – både ift. bundlinjen og den stabile drift. Der findes mange forskellige modeller af outsourcing, afhængigt af virksomhedens behov.
Vi har derfor ikke listepriser på outsourcing, men kan give nogle eksempler på, hvad andre kunder har valgt.
Hosting af virksomhedens data:
12.248 kr.*/måned
- 5 stk. dedikeret virtuel servere med 4 vCPU kerner og 10 GB ram
- 25 stk. brugere på TS/Citrix, Office, Exchange samt SQL Standard
- 1 TB afsat dataplads på SAN inkl. daglig backup
- 24/7 service samt vagttelefon
Hosting af virksomhedens data:
3.704 kr.*/måned
- 2 stk. dedikeret virtuel servere med 4 vCPU kerner og 4 GB ram
- 6 stk. brugere på TS/Citrix, Office samt Exchange
- 400 GB afsat dataplads på SAN inkl. daglig backup
- 24/7 service samt vagttelefon
Fast supportaftale:
6.500 kr.*/måned
- Fast aftale med din faste IT-konsulent
- 1 dag á 8 timer eller 2 dage á 4 timer hver måned
- Driftaftale med 24 timers responstid on-site
*Alle priseksempler er eksklusiv moms.
Faste omkostninger
Med Tecsys Hosting har du et fuldt overblik over omkostningerne. Det kræver ikke store initialinvesteringer i hardware at etablere en hostingløsning. Du kan eje det der stiger i værdi, og leje IT som typisk falder i værdi. Ved emigrering til en ny hostingløsning kan du genbruge mange af dine eksisterende softwarelicenser. Med andre ord kan leje af IT frigøre økonomiske ressourcer til andre værdifulde investeringer.
Tryghed ved løsningen
Hostingcenteret er 20.000 m2 og er overvåget 24 timer i døgnet. Et avanceret køleanlæg holder temperaturen konstant, og sikrer at servere og andet udstyr kører optimalt. Kølingen af servere, strømmen og netværk er redundant på flere niveauer. Hosting har redundant UPS, batteripark og redundante linjer samt nødstrømsgenerator og prioriteret dieselforsyning.
Skalerbart
Det er nemt at justere op og ned for antallet af brugere til Office-programmer, økonomistyring og mængden af serverplads. Du har hurtig og fleksibel adgang til brugernes Office-programmer, mail, kalender og virksomhedens egne applikationer. Vælg en komplet it-infrastruktur eller del-elementer med: backup, arkivering, serverkapacitet, videoovervågning m.m. Det giver stor fleksibilitet og sikkerhed for virksomhedens drift.
Ansvarlighed
Vi tager et praktisk ansvar for din IT-drift og har fokus på, at du følger den korrekte teknologiske udvikling i forhold til virksomhedens vision. Teamet bag Tecsys Hosting har omfattende forståelse af økonomi, forretningsprocesser og teknologitrends. Vi påtager os lederskabet og viser vejen med nye IT-platforme.
Rådgivning
Vi deler gerne ud af gode råd og vores mange års erfaring med IT-hosting. Vi rådgiver om implementeringsprocessen fra din gamle platform til det nye hostingcenter. Vi har over 25 års erfaring i branchen og leverer vores tekniske service 24/7, 365 dage om året.
Personlig service
Med Tecsys Hosting får du personlig service i forbindelse support og rådgivning om hardwarekøb, licenser og teknologi. Du har det direkte telefonnummer til den samlede IT-servicegruppe og til din personlige IT-ansvarlige. Du ringer direkte til den tekniske ansvarlige og får direkte service.
Vores metode
Vi starter et samarbejde med et møde, for at få finde ud af om kemien passer og høre om jeres ønsker til et samarbejde. Et IT-samarbejde skal fungere uden misforståelser og med fuld tillid.
Herefter udarbejder vi en IT-vurdering af jeres virksomheds behov. Det består af:
- En sikkerhedsvurdering af, hvor svært det er at få adgang til jeres data for udefrakommende.
- Stikprøver af medarbejderes software. Er licenser opdaterede, opdateringer hentet og kører de med de korrekte versioner.
- Vurdering af IT-udstyr. Er der noget, der bør udskiftes til nyere modeller for på sigt at spare tid på nedbrud og ineffektiv arbejdstid.
Baseret på mødet og IT-vurderingen kan vi give et tilbud på en support- eller hostingaftale.