StemMedical A/S er et dansk Life Science-firma, der står bag verdensførende stamcelleteknologi, som gør det muligt for særligt certificerede plastikkirurger at tilbyde Stemform® behandlinger. Disse unikke behandlinger gør brug af patienternes egne fedtstamceller i forbindelse med bryst- og balleforstørrelser og giver som den eneste metode på markedet et naturligt og effektivt resultat uden brug af kunstige implantater, syntetiske materialer og synlige ar.
Løsningen består af:
- Hosting, drift og licenser af Microsoft 365
- Indkøb, opsætning og vedligehold af Firewall
- Adgang til en 24/7 support hotline
StemMedical fik tilbudt et gratis sikkerhedstjek fra Tecsys Hosting, og takkede ja til tilbuddet, da virksomheden gerne vil være på forkant af udviklingen inden for IT og sikkerhed.
Tecsys Hosting sendte en IT-konsulent på besøg, der kunne konstatere et godt sikkerhedsniveau i virksomheden. Der var opsat firewall og e-mail-sikkerhed, og serverstrukturen var også fornuftig. Anbefalingen blev at opgradere firewallen til en mere moderne standard, men ellers fik StemMedical en ’godkendt’ karakter.
I løbet af de næste måneder dukkede der løbende nye IT-opgaver op, som der pludselig var en nem løsning på – Tecsys Hosting var klar til at hjælpe med stort og småt og de var kun et telefonopkald væk. I dag opstår der derfor aldrig flaskehalse eller spildtid.
Tecsys Hosting har vist en god forståelse for det IT-niveau, der er nødvendigt for StemMedical. De skal have IT der virker og letter hverdagen, og det eksisterende udstyr skal holdes opdateret og patchet. Derfor fik Tecsys Hosting opgaven med at opgradere WiFi til en mere kraftfuld løsning og at vedligeholde Microsoft 365 til alle medarbejdere. Når en ny medarbejder starter, leverer Tecsys Hosting en klargjort PC med det relevante software installeret og en klargjort brugerprofil, så alt fra e-mail til filserveradgang spiller fra første time.
Peter Selvig, CFO / COO hos StemMedical fortæller: ”Vi er glade for at have fået opgraderet vores Firewall, så vi også fremover er på forkant med de nyeste sikkerhedsmuligheder. Men vi er endnu gladere for, at vi har fået en kompetent IT-partner, vi altid kan ringe til, når der opstår behov for hjælp. Vores spidskompetence er stamcelleteknologi og behandlinger, ikke IT, men når der kan effektiviseres på IT-området, så skal vi gøre det, fordi det giver vores medarbejdere mere tid til blandt andet forskning.”